حضور کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه در کلاسهای عادی
بسیاری از کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه (اگر نه همه آن ها) با حمایت خدمات پشتیبانی می توانند در کلاس های آموزش معمولی شرکت کنند. نظریه محیطی با کمترین محدودیت (L.R.E) در فراهم کردن مناسب ترین مکان آموزش برای همه دانش آموزان با نیازهای خاص، حائز اهمیت بسیار است. غالبا حتی کارکنان مدرسه هم از شرکت...
- آخرین ویرایش .
- برگرفته از: کتاب کلیدهای پرورش کودکان مبتلا به کمبود توجه
- صاحب اثر: باریای.مکنامارا / فرانسینجی.مکنامارا
- موقعیت مطلب: بخش چهار
- صفحات: از صفحه 139 تا صفحه 144
- لینک منبع: https://www.koodaklearn.ir/publication/18